VERZENDING & RETOUREN
Op zoek naar informatie over onze verzendopties, een update over uw bestelling of details over ons retourbeleid? Dan bent u hier aan het juiste adres.
VERZENDING & RETOUREN
Op zoek naar informatie over onze verzendopties, een update over uw bestelling of details over ons retourbeleid? Dan bent u hier aan het juiste adres.
Verzending
Wij verzenden vanuit deze website naar de meeste landen in Europa en bieden gratis traceerbare koeriersverzending naar België, Nederland en Luxemburg.
Als u op de hoogte wilt blijven van uw verzonden bestelling, kunt u de status van uw bestelling controleren of e-mailmeldingen raadplegen voor updates.
Alle bestellingen die vóór 15.00 uur CET worden geplaatst, worden de volgende werkdag verpakt en verzonden.
Houd er rekening mee dat er tijdens uitverkoop- en feestdagen vertragingen kunnen optreden bij de verwerking .
Alle bestellingen worden verzonden met Aramex vanuit ons magazijn in Nederland.
België, Luxemburg, Nederland
Geniet van gratis traceerbare koeriersverzending bij elke bestelling. Zodra uw bestelling is verzonden, bedraagt de levertijd naar schatting 2-3 werkdagen, afhankelijk van uw locatie.
Tsjechië, Estland, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Polen, Slowakije, Slovenië
Geniet van traceerbare koeriersverzending bij elke bestelling voor € 8,50. Zodra uw bestelling is verzonden, bedraagt de levertijd naar schatting 3-6 werkdagen, afhankelijk van uw locatie.
Kroatië, Hongarije, Monaco
Geniet van verzending met tracking voor elke bestelling voor € 16,00. Zodra uw bestelling is verzonden, bedraagt de levertijd naar schatting 4-7 werkdagen, afhankelijk van uw locatie.
Andorra, Bulgarije, Griekenland, Roemenië
Geniet van verzending met tracking voor elke bestelling voor € 22,00. Zodra uw bestelling is verzonden, bedraagt de levertijd naar schatting 5-8 werkdagen, afhankelijk van uw locatie.
Albanië, Bosnië en Herzegovina, Cyprus, Malta, Moldavië, Montenegro, Turkije
Profiteer van verzending met traceerbare koerier voor elke bestelling voor € 24,00. Zodra uw bestelling is verzonden, bedraagt de levertijd naar schatting 5-8 werkdagen, afhankelijk van uw locatie.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail met uw trackingnummer en een trackinglink.
Voor meer informatie over uw levering kunt u de trackinglink in uw e-mail of uw bestelstatus raadplegen.
Buiten Europa verzenden we ook naar de Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk, Nieuw-Zeeland, Australië, Hongkong en Singapore.
Als u een bestelling wilt plaatsen voor een vriend/familielid die zich in een van deze locaties bevindt, neem dan contact met ons op.
Retourzendingen
We snappen het, het is lastig om spikes te kopen om op te ontspannen als je ze niet eerst kunt uitproberen.
Je kunt je aankoop binnen 60 dagen na ontvangst van je bestelling gratis retourneren voor een terugbetaling of omruiling, op voorwaarde dat de geretourneerde artikelen in dezelfde staat verkeren als toen je ze ontving. We accepteren geen retourzendingen van cadeaubonnen, groothandelsaankopen, limited edition-artikelen of uitverkoopartikelen (definitieve verkoop) omdat je van gedachten bent veranderd.
Als je na gebruik vindt dat je mat en/of kussen te licht of te intens is, kun je deze, mits in goede staat, binnen 60 dagen na ontvangst van je bestelling kosteloos ruilen voor een andere intensiteit.
U kunt een retourzending aanvragen voor een terugbetaling of een omruiling via ons contactformulier.
U heeft het ordernummer en het e-mailadres nodig waarmee de artikelen die u wilt retourneren zijn gekocht.
Houd er rekening mee dat we slechts één omruiling per bestelling aanbieden.
Zodra uw retourzending bij ons magazijn is ontvangen, streven wij ernaar deze binnen 5 werkdagen te verwerken.
Als u een omruiling heeft aangevraagd, ontvangt u een e-mailbericht met uw trackinginformatie zodra deze is verwerkt.
Als u een terugbetaling heeft aangevraagd, ontvangt u een e-mailbevestiging zodra deze is verwerkt. Houd er rekening mee dat het 1-2 dagen kan duren voordat het bedrag op uw oorspronkelijke betaalmethode is bijgeschreven.
Aankopen bij een van onze retailers kunnen niet rechtstreeks bij Shakti worden geretourneerd. Als u een Shakti-product wilt retourneren dat u bij een retailer hebt gekocht, dient u dit rechtstreeks met de winkel waar u het product hebt gekocht te regelen.