Zoek

Verzending en retourzendingen


Levertijden

De onderstaande termijnen zijn een richtlijn buiten de piekverzendingsperioden. Lokale omstandigheden kunnen hierop van invloed zijn.

Åland-eilanden, Armenië, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Faeröer, Georgië, Malta, Isle of Man, Turkije, Vaticaanstad:  3-7 dagen
Italië, Polen: 2-4 dagen
België: 1-2 dagen
Tsjechië: 4-5 dagen
Griekenland: 10-12 dagen
Ierland: 3-6 dagen
Luxemburg: 2-3 dagen
Nederland: 1-3 dagen
Polen: 2-4 dagen

  

Verzendtarieven

Gratis standaardverzending bij besteding van meer dan €40.
Alleen in Nederland, België, Ierland en Italië


Je bestelling volgen

Je ontvangt een trackingnummer zodra je bestelling is verzonden. Het kan 24 uur duren voordat je trackingnummer wordt bijgewerkt. Je kunt je pakket volgen op onze contactpagina. Gebruik hiervoor het e-mailadres/telefoonnummer waarmee je je bestelling hebt geplaatst. 


Veel gestelde vragen


Kan ik mijn bestelling retourneren/omruilen?

Ontevreden over je aankoop? Geen zorgen! Je kunt het product binnen 60 dagen na ontvangst van je bestelling gratis retourneren voor een terugbetaling, op voorwaarde dat de goederen in dezelfde staat verkeren als toen je ze ontving. Je kunt een retourzending online aanvragen via onze contactpagina. Om je aan te melden, heb je het e-mailadres of telefoonnummer nodig waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Als het artikel een cadeau was, neem dan contact met ons op met de volledige naam van degene die de bestelling heeft geplaatst. Zodra je retourzending is ontvangen en verwerkt in ons magazijn, betalen we je de volledige prijs van het product binnen 5 werkdagen terug.


Retouradres:

c/o: ECC Sprint Europe,
t.a.v.: Shakti Mats BV, De Koumen 100
6433 KE Hoensbroek,
Nederland

Does not apply to B2B/wholesale orders.

 

Versturen jullie internationaal?

Wij verzenden momenteel naar Nieuw-Zeeland, Australië, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. En we versturen ook naar de meeste gebieden in Canada, Europa en Azië. Als je een bestelling wilt plaatsen voor een vriend/familielid die in een ander land woont dan jij, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice op contact@shaktimat.co.nz om een persoonlijke bestelling te laten maken.


Mijn mat/kussen heeft de verkeerde intensiteit. Kan ik deze omruilen?

Als je je mat of kussen te licht of te intens vindt, kun je het ruilen voor een andere intensiteit. binnen 60 dagenop voorwaarde dat de goederen zich in dezelfde staat bevinden als toen je ze ontving. Je kunt je retour online starten via onze contactpaginaOm in te loggen heb je het e-mailadres of telefoonnummer nodig waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Als het artikel een cadeau was, neem dan contact met ons op onder vermelding van de volledige naam van de koper en we nemen contact met je op. 

*Dit geldt alleen voor Shakti producten die rechtstreeks gekocht zijn via de Shakti EU website. Producten gekocht bij een van onze retailers komen niet in aanmerking voor retourneren, of rechtstreeks omruilen met Team Shakti Distribution Limited. In het geval dat je een Shakti product dat is gekocht via een van onze retailers wilt retourneren/ruilen, moet je dit rechtstreeks regelen met de verkoper. Houd er rekening mee dat we slechts 1 retour per bestelling accepteren.

Let op dat we slechts 1 retour per bestelling accepteren.

Retouradres:

c/o: ECC Sprint Europe,
t.a.v.: Shakti Mats BV, De Koumen 100
6433 KE Hoensbroek,
Nederland